"Pagát Gold Zrt - Magyarország valószínűleg legjobb targoncaszervize"
e-mail: info@atargonca.hu
telefon: 06 1 402 42 22

Targoncaakku.hu:

Egy korrekt megoldás!

Targonca akkumulátor-regenerálás a Pagátnál

Az akkumulátorok 80%-a megmenthetõ

nissan targonca akkumulátor

Pagát Gold Zrt. évek óta nagy hangsúlyt fektet a környezet megóvására. Ez egy nagy és sok rétű feladat, de 2014-ben a Pagát újabb mérföldkőként megszerezte az


ISO14001 környezetvédelmi tanúsítványt.

Ezt nem csak megszerezni, de megtartani is nehéz. A folyamatosan fejlődő vállalkozásnak a környezet védelemre is egyre szerteágazóbb megoldásokat kell találnia. Az egyik legkardinálisabb témakör a használt/rossz alkatrészek, fődarabok és műszerek szakszerű tárolása, selejtezése és hulladékként történő kezelése.

A legfontosabb, hogy szakembereink reálisan felmérjék egy alkatrészről, hogy az javítható-e. Így csak akkor válik valami valódi hulladékká, ha az biztonságosan vagy gazdaságosan nem javítható. De mi van akkor, ha egy öreg, rossz állapotú akkumulátorral találkozunk? A bevett szokás általában az, hogy a régi akku helyett a targonca kap egy újat.

DE NEM A PAGÁTNÁL!

2015-ben a Pagát Zrt. egy Magyarországon egyedülálló technológia bevezetését határozta el. Ez a technológia az elhasználódott akkumulátorok szakszerű, automata és bizonylatolt regenerálását tűzi ki célul.

akkumulátor regeneralas

akkumulátor regeneralas

Akkumulátorok 80%-a megmenthetõ
Akkumulátorok 80%-a megmenthető Ezzel a technológiával az elhasznált akkumulátorok 80%-a megmenthető, életciklusa 1-3 alkalommal kitolható, azaz a felhasználó számára komoly anyagi előnyt és termelési biztonságot, a környezetünk számára
viszont jelentős terheléscsökkentést jelent.


Linde akkumulátor

A technológia

A technológia A technológia 2 fő elemből áll: egy hardver rendszerből és a hozzá kapcsolódó szoftverből. A hardver fő elemei a regeneráló berendezés, a digitális savsűrűségmérő és egy professzionális, kézi hő kamera. A rendszer tartalmaz egy számítógépre telepíthető, a világon egyedülálló BMS szoftvert.
A rendszer szoftvere és az akkumulátor közötti kapcsolatot egy a cellákra szerelhető bluetooth-os érzéke lő- jel adó teremti meg. Ebből a jel adóból a technológia annyit tartalmaz ahány cellából az akkumulátor áll, tehát 80V-os akkumulátor esetén 40 db-ot. A rendszer fejlesztői több, a világpiacon fellelhető akkumulátor-regeneráló készüléket vásároltak meg, és azok előnyeit összegyúrva, hátrányait kiküszöbölve, hozzáadva a saját tudásukat alkották meg a rendszert. A regenerálási folyamat teljesen automatikus. Első fázisban a rendszer felméri az akkumulátort, hogy az regenerálásra alkalmas-e vagy sem. Erről (az akkumulátor kezdeti állapotáról) természetesen bizony latot készít. Amennyiben a teszt eredménye regenerálhatóságot mutat, abban az esetben elindul a regenerálási folyamat, amely kb. 30-50 órát vesz igénybe. Linde akkumulátor
Linde akkumulátor A technológia a regenerálást
5 fázisban hajtja végre:
  • 1. ellenõrzött kisütés
  • 2-3. nagyfrekvenciás regenerálás
  • 4. kisütés
  • 5. regenerálás
A folyamat végén az akkumulátor állapotáról bizonylat készíthető. A bizonylat tartalmazza a cellák állapotát egyenként, illetve az akkumulátor általános állapotát. Egy regenerálási folyamat során az akkumulátor eredeti kapacitása kb. 80%-ban állít ható vissza. Ez annyit jelent, hogy egy olyan akkumulátor, ami a regenerálás előtt 2 üzemórát tudott teljesíteni, a rege ne rá lás után akár 6-7 óra kapacitással is rendelkezhet.

A haszon

A haszon Könnyen kiszámítható tehát a rendszer gazdasági haszna: Vegyünk egy akkumulátort, aminek a beszerzési értéke 1.000.000 Ft, és már 1.500 töltési ciklust teljesített. Tapasztalat alapján a kivehető üzemóra 1.500 ciklus átlagában kb. 4 üzemóra.
Azaz az akkumulátor 6.000 gépüzemóra teljesítményig volt képes a gépet táplálni. Ebből az következik, hogy az 1 üzemórára eső akkumulátor költség 166 Ft. A regenerálás után az akkumulátor további 1000- 1200 töltési ciklust lesz képes teljesíteni, ami kb. 5.000 üzem óra teljesítménynek felel meg. A regenerálás költsége az új akkumulátor árának nagyságrendileg 35-40%-a. Jungheinrich akkumulátor
A teljes ciklus (eredeti + regenerált) költsége tehát 1.400.000 Ft, a teljesíthető üzemóra pedig 11.000 üzemóra. A teljes ciklusra eső költség tehát üzemóránként 127 Ft, azaz minimum 25% csökkenést mutat. (Természetesen az átlag számok nem adnak alapot semmiféle konkrét megállapításra. Ezek az értékek első sorban pozitív irányban eltérhetnek az akkumulátor beszerzési ára és a regenerálás előtti állapota függvényében.) Kijelenthető, hogy a regenerálás igen komoly anyagi előnnyel jár az akkumulátort használó számára.

Kevesebb környezetterhelés
Fontos megállapítani azonban, hogy ennél talán nagyobb jelentőségű az, hogy a használt akkumulátor nem jelent terhet a környezet számára. Megtakarítunk több 100 kb. ólmot, annak ellenére, hogy az ólom vissza nyerhető ennek is vannak költségei és energia igénye, továbbá savat, műanyagot, szállítást.

targonca töltő

Felkészült munkatársaink várják levelét, ajánlatkérését!

Üdvözlettel:  

A Pagát csapata

 

Kérje ajánlatunkat!
Ha használt, vagy új targonca adaptert vásárolna, vagy korszerű Little Giant adapterre lenne szüksége, kérje ajánlatunkat! Ajánlatkérés
QR kód
Mentse el elérhetőségeinket mobiljára QR kódunk segítségével!

QR kód

Online Hibabejelentő
Ha szervizre, javításra szorul targonca adaptere, vagy épp az új hibásodott meg, online hibabejelentőket kitöltve kérheti segítségünket! Rövidesen felvesszük Önnel a kapcsolatot. Hibabejelentés
Kérdezzen!
Használt vagy új targoncá adapterek karbantartása, javítása kapcsán bármilyen kérdése van, írja meg nekünk! Legjobb tudásunk szerint válaszolunk Önnek! Kérdezek!
Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre akciós ajánlatainkért, friss híreinkért!




Visszahívjuk

Kérdése van targonca adapterek vásárlásával, üzemeltetésével és szervizelésével kapcsolatban? Kérjük adja meg elérhetőségét! Munkatársunk visszahívja!